კომპლექსური დავალება

Sunday, September 15, 2019

თემატური გეგმა II კლასი


   2019 /2020 სასწავლო წელი
 თემატური გეგმა  მუსიკაში  II  კლასი 
                                                                                  პედაგოგი : მედეა თუთბერიძე

შესასწავლი
თემა
ცხოველები მუსიკაში
შესასწავლი მასალა 
სახელმძღვანელო, აუდიო-ვიდეო მასალა.
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
მოსწავლემ შეძლოს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელმენტების როლის განსაზღვრა, ხმაურსა დავიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირების გაბმა, ხალხური მუსიკის თავისებურებების ამოცნობა, გარესამყაროში ბუნებრივად არსებული და ხელოვნურად შექმნილი ხმის, ბგერის, ხმაურის, მუსიკალური ელემენტების გამოყენება გარკვეული ემოციური მდგომარეობის გადმოსაცემად, გარესამყაროს ასახვა დახმოვანი გზავნილების სხვადასხვა სიმბოლოთი ჩაწერა.
საკვანძო კითხვები
რა ხერხებით შეუძლია მუსიკას ცხოველის მონაცემების აღწერა? როგორ ახასიათებენ ცხოველს სხვადასხვა ქვეყნის ხალხურ მუსიკაში? როგორ გამოვიყენოთ მუსიკალური ენის ელემენტები ცხოველის აღწერისთვის? რა სიმბოლოებით შეიძლება ცხოველის ინტონაციის ან მოტივის აღნიშვნა?
მკვიდრი წარმოდგენები
მოტივი, ინტონაცია, მელოდია, რიტმული ფიგურაცია, ტემპი და რეგისტრი.
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
მოსწავლემ შეძლებს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელმენტების როლის განსაზღვრას, ხმაურსა დავიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირების გაბმას, ხალხური მუსიკის თავისებურებების ამოცნობას, გარესამყაროში ბუნებრივად არსებული და ხელოვნურად შექმნილი ხმის, ბგერის, ხმაურის, მუსიკალური ელემენტების გამოყენებას გარკვეული ემოციური მდგომარეობის გადმოსაცემად, გარესამყაროს ასახვას და ხმოვანი გზავნილების სხვადასხვას სიმბოლოთი ჩაწერას.
კომპლექსური დავალებები
მუსიკალური ენის ელემენტების გათვალისწინებით ამოიცნონ ცხოველთა სახე-ხატები, მოუსმინონ მუსიკას, იმღერონ.
შესასწავლი
თემ
ბუნებრივი მოვლენები მუსიკაში
შესასწავლი მასალა 
სახელმძღვანელო, აუდიო-ვიდეო მასალა.
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
მოსწავლემ შეძლოს გარესამყაროში ბუნებრივად არსებული და ხელოვნურად შექმნილი ხმის, ბგერის, ხმაურის, მუსიკალური ელემენტების გამოყენება გარკვეული ემოციური მდგომარეობის გადმოსაცემად, გარესამყაროს ასახვა დახმოვანი გზავნილების სხვადასხვა სიმბოლოთი ჩაწერა.მოსწავლემ შეძლოს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელმენტების როლის განსაზღვრა, ხმაურსა დავიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირების გაბმა, ხალხური მუსიკის თავისებურებების ამოცნობა.
საკვანძო კითხვები
როგორ გადმოიცემა სხვადასხვა მუსიკალური ინტონაციით, რიტმითა დატემპით ბუნების მოვლენები? როგორ ჩავწეროტ ბუნების ამსახველი ინტონაციები და რიტმი?
მკვიდრი წარმოდგენები
გამომსახველობითი ინტონაციები, რიტმი და ტემპი.
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
მოსწავლე შეძლებს გარესამყაროში ბუნებრივად არსებული და ხელოვნურად შექმნილი ხმის, ბგერის, ხმაურის, მუსიკალური ელემენტების გამოყენებას გარკვეული ემოციური მდგომარეობის გადმოსაცემად, გარესამყაროს ასახვას დახმოვანი გზავნილების სხვადასხვა სიმბოლოთი ჩაწერას. მოსწავლე  შეძლებს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელმენტების როლის განსაზღვრას, ხმაურსა დავიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირების გაბმას, ხალხური მუსიკის თავისებურებების ამოცნობას.
კომპლექსური დავალებები
ხმით მიბაძონ ბუნების მოვლენებს, ჩაწერონ სიმბოლოებით, გაახმოვანონ.
შესასწავლი თემა
წვეულებები და დღესასწაულები სახლში და გარეთ
შესასწავლი მასალა 
სახელმძღვანელო, აუდიო-ვიდეო მასალა.
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
მოსწავლემ შეძლოს გარესამყაროში ბუნებრივად არსებული და ხელოვნურად შექმნილი ხმის, ბგერის, ხმაურის, მუსიკალური ელემენტების გამოყენება გარკვეული ემოციური მდგომარეობის გადმოსაცემად, გარესამყაროს ასახვა დახმოვანი გზავნილების სხვადასხვა სიმბოლოთი ჩაწერა.მოსწავლემ შეძლოს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელმენტების როლის განსაზღვრა, ხმაურსა დავიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირების გაბმა, ხალხური მუსიკის თავისებურებების ამოცნობა.
საკვანძო კითხვები
მკვიდრი წარმოდგენები
რიტმი, ტემპი, მუსიკალური ინტონაცია, ინტონაცია როგორც წარმოთქმის მანერა, მელოდია, აკომპანიმენტი.
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
მოსწავლე შეძლებს გარესამყაროში ბუნებრივად არსებული და ხელოვნურად შექმნილი ხმის, ბგერის, ხმაურის, მუსიკალური ელემენტების გამოყენებას გარკვეული ემოციური მდგომარეობის გადმოსაცემად, გარესამყაროს ასახვას დახმოვანი გზავნილების სხვადასხვა სიმბოლოთი ჩაწერას. მოსწავლე  შეძლებს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელმენტების როლის განსაზღვრას, ხმაურსა დავიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირების გაბმას, ხალხური მუსიკის თავისებურებების ამოცნობას.
კომპლექსური დავალებები
ისაუბრონ ცხოვრებაში არსებულ სხვადასხვა რიტუალზე და მათთვის შეარჩიონ მუსიკა.



No comments:

Post a Comment