კომპლექსური დავალება

Tuesday, September 17, 2019

თემატური გეგმა III კლასი 2019-2020 სასწ.წ.


2019/2020 სასწავლო წელი
          

                                              თემატური გეგმა  მუსიკაში III  კლასი  
                                                                                                                   

                                                                                                      პედაგოგი მედეა  თუთბერიძე
შესასწავლი
თემა
ქალაქის/სოფლის ხმები
შესასწავლი მასალა 
სახელმძღვანელო, აუდიო/ვიდეო მასალა
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელემენტების როლის განსაზღვრა, ხმაურსა და ვიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირის გაბმა, ხალხური მუსიკის თავისებურებების განსაზღვრა.
საკვანძო კითხვები
როგორ შეიძლება მუსიკალური ინტონაციებით რაიმე მოქმედების დამახასიათებელი განწყობის გადმოცემა? როგორ უნდა შეირჩეს მუსიკალური ტანხლება რომელიც გარკვეულ მოქმედებას რაიმე განწყობას შეუქმნის? როგორ შეიძლება სხვადასხვა ხმით და მუსიკალური მასალით შეიქმნას კოლაჟი, რომელშიც მოქმედება და მისგან გამოწვეული განწყობა იქნება გადმოცემული?
მკვიდრი წარმოდგენები
რიტმის, ტემპის, მუსიკალური ინტონაციების კონტრასტები, ინტონაციების, რიტმებისგან და ტემპებისგან შედგენილი კოლაჟი.
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
მოსწავლე  შეძლებს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელემენტების როლის განსაზღვრას, ხმაურსა და ვიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირის გაბმას, ხალხური მუსიკის თავისებურებების განსაზღვრას.
კომპლექსური დავალებები
ყველა მოსწავლემ დაახლოებით ერთ სიმაღლეზე აწიოს ან დაწიოს ბგერა.
შესასწავლი
თემ
მუსიკალური გასეირნება ქალაქში/სოფელში
შესასწავლი მასალა 
სახელმძღვანელო, აუდიო/ვიდეო მასალა
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელემენტების როლის განსაზღვრა, ხმაურსა და ვიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირის გაბმა, ხალხური მუსიკის თავისებურებების განსაზღვრა.
საკვანძო კითხვები
რა ხერხებით შეიძლება მუსიკამ მოგვითხროს გასეირნების დროს მიღებულ სხვადასხვა გამოცდილების შესახებ? როგორ გამოვიყენოთ მელოდიური და რირიტმული ოსტინატო ქალაქში/სოფელში მოგზაურობის შესახებ მუსიკალური კომპოზიციის შესაქმნელად?
მკვიდრი წარმოდგენები
რიტმული დამელოდიური ოსტინატო, კონტრაპუნქტი.
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
მოსწავლე  შეძლებს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელემენტების როლის განსაზღვრას, ხმაურსა და ვიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირის გაბმას, ხალხური მუსიკის თავისებურებების განსაზღვრას.
კომპლექსური დავალებები
შექმნან მუსიკალური კოლაჟი მოტივისა და რიტმის მონაცვლეობით.
შესასწავლი თემა
ჩემი ცხოვრების ერთი დღე
შესასწავლი მასალა 
სახელმძღვანელო, აუდიო/ვიდეო მასალა
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელემენტების როლის განსაზღვრა, ხმაურსა და ვიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირის გაბმა, ხალხური მუსიკის თავისებურებების განსაზღვრა.
საკვანძო კითხვები
როგორ შეიძლება მუსიკალური ინტონაციებით რაიმე მოქმედებისთვის დამახასიათებელი განწყობის გადმოცემა? როგორ შეიძლება სხვადასხვა ხმით და მუსიკალური მასალით შეიქმნას კოლაჟი?
მკვიდრი წარმოდგენები
რიტმული დამელოდიური ოსტინატო, ემოციის გადმომცემი ინტონაციები მელოდიაში, მუსიკალური კოლაჟი, კომპოზიცია.
შეფასების კრიტერიუმები
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკა.
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
მოსწავლე  შეძლებს მოსმენის დროს სახე-ხატების შექმნაში მუსიკალური ენის ცალკეული ელემენტების როლის განსაზღვრას, ხმაურსა და ვიზუალურ რიგს შორის ასოციაციური კავშირის გაბმას, ხალხური მუსიკის თავისებურებების განსაზღვრას.
კომპლექსური დავალებები
ხმებისა და მუსიკალური თანხლებისაგან შექმნან კოლაჟი.








No comments:

Post a Comment