კომპლექსური დავალება

Wednesday, November 27, 2019

9 კლასის შემაჯამებლის ანალიზი


1 შემაჯამებელი დავალების ანალიზი 
კლასი: IX
საგანი: მუსიკა
პედაგოგი: მედეა თუთბერიძე    
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:8/11/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  არჩევითპასუხებიანი  და ღია დაბოლოებიანი /შერეული ტესტი

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ- შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების კითხვები
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგებირომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1
№ 1
მოუსმინე მუსიკას და ამოიცანი ნაწარმოების ავტორი და სახელწოდება
მუს.IX.5.  მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.•    ამოიცნობს მუსიკალურ ნაწარმოებებს მოსმენისას.      
2
№ 2
მოუსმინე მუსიკას და ამოიცანი ჟანრის და სტილის მახასიათებლის მიხედვით
მუს.IX.5.  მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.·           ახასიათებს  მუსიკალურ ნაწარმოებს ფორმის, ჟანრის, სტილის და მუსიკალურ-გამომსახველობითი საშუალებების მიხედვით           ამოიცნობს მუსიკალურ ნაწარმოებებს მოსმენისას.
                                        
3
№ 3
დაადგინე შემსრულებელთა შემადგენლობა
მუს. IX.8.  მოსწავლეს  შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების სტრუქტურული და სახეობრივი  მხარეების დახასიათება.
 ნაწარმოებებს ადარებს  ერთმანეთსჟანრი, სტილი, ეპოქა, ავტორი           . საუბრობს მუსიკალური ნაწარმოების კომპოზიციურ აგებულებაზე;
4
№ 4
მოუსმინე მუსიკას და განსაზღვრე მისი სახეობრივი შინაარსი
მუს. IX.8.  მოსწავლეს  შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების სტრუქტურული და სახეობრივი  მხარეების დახასიათება.
საუბრობს მუსიკალური ნაწარმოების სახეობრივ შინაარსზე(ლირიკული ,დრამატული,სკერცოზული გმირულ -დრამატული,გროტესკული და ა.შ.)
5
№ 5
ჩანაწერისთ ან ჩანახატით გადმოეცი მუსიკის მოსმენის შედეგად მიღებული შთაბეჭდილება
მუს.IX.5.  მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.•    საუბრობს     მუსიკალური ნაწარმოების მოსმენით გამოწვეულ შთაბეჭდილებაზე. 
6
№ 6
რომელია პროფესიული მუსიკის ფუნქცოინირებისთვის აუცილებელი კომპონენტები
მუს.IX.9.  მოსწავლე აცნობიერებს მუსიკის როლს საზოგადოების ცხოვრებაში.
 .  აცნობიერებს პროფესიული მუსიკის ფუნქციონირებისთვის აუცილებელ კომპონენტებს: კომპოზიტორი, შემსრულებელი, მსმენელი;
7
№ 7
რომელია მუსიკასთან დაკავშირებული თანამედროვე პროფესია რომელიც  ფლობს გახმოვანების ტექნიკას?
მუს.IX.9.  მოსწავლე აცნობიერებს მუსიკის როლს საზოგადოების ცხოვრებაში.
 ადარებს მუსიკასთან დაკავშირებულ ტრადიციულ და თანამედროვე პროფესიებს-პროდუსერი,რეჟისორი,დიჯეი,ხმის ოპერატორი
8
№ 8
მოუსმინე ხალხურ სიმღერას და დაადგინე სიმღერის დიალექტი
მუს. IX.8.  მოსწავლეს  შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების სტრუქტურული და სახეობრივი  მხარეების დახასიათება.            . მსჯელობს ხალხური სიმღერის მახასიათებლებზე
(დიალექტი,ჟანრი.თემატიკა,შემსრულებელთა შემადგენლობა
9
№ 9
მოუსმინე ხალხურ სომღერას  და დაადგინე მისი სოციალური დანიშნულება.
მუს.IX.9.  მოსწავლე აცნობიერებს მუსიკის როლს საზოგადოების ცხოვრებაში.
საუბრობს ხალხური მუსიკის სოციალურ დანიშნულებაზე(ყოფასთან კავშირი ,კოლექტიური შემსრულებლობა,ზეპირი გადაცემის ტრადიცია ანონიმურობა,მუდმივი ცვალებადობა)
10
№ 10
გადმოეცი ხალხური სიმღერის მოსმენის შედეგად მიღებული შთაბეჭდილება
მუს.IX.5.  მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.•    საუბრობს     მუსიკალური ნაწარმოების მოსმენით გამოწვეულ შთაბეჭდილებაზე. 




შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ტესტი მოიცავს 10 კითხვას. თითო კითხვა ფასდება 1 ქულით
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
№1 შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი 
№1 შემაჯამებელი :არჩევით პასუხებიანი და ღია დაბოლოებიანი /შერეული ტესტია, რომელიც შედგება 8 არჩევითპასხიანი კითხვისა და 4 სავარაუდო პასუხებისგან  და 2 ღია დაბოლოებიანი კითხვისგან. კითხვები შედგენილია პროგრამის მიხედვით და გათვლილია .. - მიზნებსა და შედეგებზე და მოიცავდა როგორც მუს .ტერმინების გააზრებას, ასევე ნაწარმოებების ამოცნობას ჟანრის,სტილის შემსრულებელთა შემადგენლობის დადგენას.მუსკიკის ფუნქციონირების აუცილებელი კომპონენტების დადგენას და გახმოვანებასთან დაკავშირებულ პროფესიის დადგენას. კომპოზიტორებთან  და მუსიკალურ ეპოქებთან დაკავშირებულ კითხვებს. მოსწავლეთა პასუხებმა აჩვენა, რომ მათ აქვთ კითხვების სწორად გააზრებისა და  გაანალიზების შესაძლებლობა.
დასკვნა
მოსწავლეთა უმრავლესობამ დავალებას წარმატებით გაართვა თავი, გამოამჟღავნეს საფუძვლიანი ცოდნა.
31 მოსწავლის შეფასებაა

ქულა
10
9
8
7
6
5
4
3
2-1
რაოდენობა
18
13

რეკომენდაცია 
რა არის გასაუმჯობესებელი?
გაუმჯობესების გზები.

სასურველია საგაკვეთილო პროცესში თანამედროვე ტექნოლოგიების მეტად გამოყენება ,რაც მოგვცემს საშუალებას მოსწავლეები უფრო მეტად დავაინტერესოთ  საგანითმუსიკა“, ასევე სასურველია თუ მოსწავლეები  დაესწრებიან კლასიკური მუსიკის საღამოს ან საოპერო/საბალეტო სპექტაკლს. ვინაიდან ვიზუალური თვალსაჩინოება ხელს შეუწყობს მუსიკალური სპექტაკლის შინაარსის უკეთ  აღქმას.

მუსიკის მასწავლებელი:მედეა თუთბერიძე      
         სსიპ 11-ე საჯარო სკოლა IXკლასი
სახელი,გვარი ---------------------     თარიღი-----------
შემაჯამებელი დავალება#1
შემაჯამებელი დავალების ფორმა-არჩევითპასუხიანი და ღია დაბოლოებიანი/შერეული ტესტი
არჩევითპასუხიან შეკითხვებზე შემოხაზეთ სწორი პასუხი.ღია შეკითხვას მსჯელობით უპასუხეთ.
№ 1
მოუსმინე მუსიკას და ამოიცანი ნაწარმოების ავტორი და სახელწოდება
ა.მოცარტის „40-ესიმფონია“ბ.დვორჟაკის“IXსიმფონია“გ.ყანჩელის „3-ე სიმფონია“
№ 2
მოუსმინე მუსიკას და ამოიცანი ჟანრის და სტილის მახასიათებლის მიხედვით
ა.რომანტიკული სიმფონია.ბ.კლასიკური სიმფონია.გ.ექსპრესიონისტული სიმფონია
№ 3
მოუსმინეთ მუსიკას დაადგინე შემსრულებელთა შემადგენლობა
ა.კამერული ორკესტრი.ბ.ანსამბლი.გ.სიმფონიური ორკესტრი
№ 4
მოუსმინე მუსიკას და განსაზღვრე რითი გამოირჩეევა მუსიკალური თემა
ა.ლირიკულობით.ბ.ემოციურობით გ.დრამატულობით.
№ 5
ჩანაწერი ან ჩანახატით გადმოეცი მუსიკის მოსმენის შედეგად მიღებული შთაბეჭდილება---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
№ 6
რომელია პროფესიული მუსიკის ფუნქცოინირებისთვის აუცილებელი კომპონენტები
ა.კომპოზიტორი,შემსრულებელი,მსმენელი.ბ.კომპოზიტორი, შემფასებელი,მაყურებელი.გ.ავტორი,მკითხველი ,შემსრულებელი.
№ 7
რომელია მუსიკასთან დაკავშირებული თანამედროვე პროფესია რომელიც  ფლობს გახმოვანების ტექნიკას?          ა.რეჟისორი.ბ.პროდუსერი.გ.ხმის ოპერატორი
№ 8
მოუსმინე ხალხურ სიმღერას და დაადგინე სიმღერის დიალექტი
ა.რაჭა ბ.გურია.გ.აჭარა
№ 9
მოუსმინე ხალხურ სომღერას  და დაადგინე მისი სოციალური დანიშნულება. 
ა.დაკავშირებულია კოლექტიურ შრომასთან.ბ.დაკავშირებულია ბავშვის დაძინებასთან.გ.დაკავშირებულია ლაშქრობასთან.
№ 10
ჩანაწერით ან ჩანახატით გადმოეცი ალხური სიმღერის მოსმენის შედეგად მიღებული შთაბეჭდილება-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
მასწავლებლის ხელმოწერა---------------------


No comments:

Post a Comment