კოლმპლექსური დავალება 5 კლასი
თემატური
ბლოკი:რეალური და წარმოსახვითი სამყარო მუსიკაში
თემა:ზღაპრული სამყარო მუსიკაში
საკითხი
:„მწყმსის და ჯუჯების“ ამბის , მუსიკით თხრობა
ქვეცნებები
·
რიტმი: სხვადასხვა გრძლიობის ბგერებისგან
შემდგარი რიტმული ფიგურაციები;
·
მელოდია: ინტონაცია, მოტივი;
·
ჰარმონია: დისონანსი, კონსონანსი;
საკვანძო კითხვები
როგორ გადმოიცემა
ზღაპრული სამყარო მუსიკაში?
როგორ ამოვიცნო ზღაპრული
სამყარო მუსიკაში?
როგორ გადმოვცე ზღაპრული
სამყარო მუსიკის საშუალებით?
დავალების პირობა
ტექსტის თითოეულ წინადადებას შეურჩიე მუსიკალური
ფრაგმენტი, გააჟღერე ეს ფრაგმენტები სწორი თანმიმდევრობით .იმსჯელე შენს არჩევანზე.ნამუშევარი
წრუდგინე კლასს.
ნაშრომის წარმოჩენის დროს ხაზი გაუსვით:
·
რა
ჟღერადობას აღწევს კომპოზიტორი მოცემულ მუსიკალურ ფრაგმენტებში?
·
რა
მუსიკალური ხერხებით აღწევს კომპოზიტორორი ამ ჟღერადობას?
·
რა განწყობას იწვევს თქვენში ეს ფრაგმენტები და რატომ?
·
რომელი
მუსიკალური ხერხები იჩენს ყველაზე მკაფიოდ თავს თითოეულ მუსიკალურ
ფრაგმენტში ?
·
რომელი
ნაწყვეტი მოგწონთ და რატომ?
·
რამდენად დაგეხმარათ დავალების
შესრულებაში გავლილი მასალა (მიუთითეთ, კონკრეტულად, რა აქტივობები დაგეხმარათ);
·
რა
გაგიჭირდათ დავალების შესრულების დროს;
·
რა
შეიძლებოდა უკეთესად გაგეკეთებინა.
მუსიკალური ფრაგმენტები
წინადადებები
1.მშვენიერი დილა გათენდა
2.ჯუჯები გამოქვაბულისკენ გარბოდნენ
3.მწყემსი ბიჭუნა სალამურზე უკრავდა,ცაში
კი მერცხლები დაფრინავდნენ
4.ყიჟინითა და ხმაურით მიუახლოვდნენ
ჯუჯები მწყემსების ადგილსამყოფელს.
5.მწყემსმა იფიქრა საით გაუწევიათ
ჯუჯებეს
იქნებ მეც ვნახო რა ხდება მათ გამოქვაბულში და ფეხაკრებით გაყვა ჯუჯების კვალს
6.ბიჭუნამ გამოქვაბულში ფანტასტიკური
არსებები -გნომები,ტროლები ,კობოლდები იხილა.ისინი თავიანთი პრინცესის და პერის ქორწილს
ზეიმობდნენ.მათთან ერთად ფერხულში ღამურები და აჩრდილებიც ჩაერთნენ.
7.შეშინებული ბიჭუნა გამოქვაბულისკენ
გამოიქცა,უცბად ფეხი დაუსხლტდა და ბუჩქნარში ჩავარდა
8.ის უვნებლად გადარჩა და სახლისაკენ
გასწია.მშვენიერი ამინდი იდგა.მდელო ჩიტები და დილის მზე ბიჭუნას სახლისაკენ მიაცილებდნენ.
No comments:
Post a Comment